كافه دانش كيفيت
همایش رایگان آموزش مفاهيم مديريت دانش به همراه كارگاه شبكه اجتماعي
ویژه مدیران و مهندسان سازمان ها
محتواي دوره
بخش اول: مروري بر مفاهيم اوليه و تكنيك‌هاي مهم مديريت دانش
v    بررسي مفاهيم داده، اطلاعات، دانش، نقشه دانش و ...
v    معرفي تكنيك‌هاي يادگيري و مرور درس‌هاي آموخته و ...
v    ارائه مثال‌هاي موفق
 
بخش دوم: كارگاه شبكه اجتماعي
v    برگزاري كافه دانش متخصصين كيفيت با شيوه‌اي نوين و ابتكاري
v    ارائه روش تحليل كافه دانش:
o       تحليل شبكه اجتماعي شركت‌كنندگان در كافه دانش
o       رتبه‌بندي دانش فردي، گروهي و سازماني افراد  شركت‌كننده
o       ترسيم نقشه دانش كيفيت براساس كارگاه برگزار شده. شامل:
§         حوزه‌هاي دانش كليدي (Key Knowledge Areas)
§         مكان‌يابي خبرگان (Expertise Location)
§         سطوح تخصص توصيه شده افراد (Expertise Levels)
مخاطبین: متخصصين كيفيت به همراه مسئول مديريت دانش در سازمان
مدرس: مهندس محمدحسن حسینی
مدرك تحصيلي : ليسانس مهندسي متالورژي از دانشگاه شهيد باهنر
سوابق علمي وكاري: 17 سال سابقه کار
1)       فعاليت ومشاوره در حوزه هاي مختلف مديريت كيفيت در سازمان هاي بنياد موتور، ماليبل سايپا، سديد ريخته گر ، اتمسفر،توسعه پايدار ايران (مشاور مديريت شركت هاي ريخته گري ) و توگا
2)       مدير دانش شركت مهندسي وساخت توربين مپنا (توگا) از دو سال پيش تا كنون
3)       عضو هيئت علمي مجله ريخته گري
4)         نويسنده كتاب مديريت دانش به زبان ساده (در دست انتشار)
 
 
زمان: سه شنبه 15 اسفند 1391 از ساعت 8:30 الي 12:30
مکان: خیابان سهروردی شمالی- خیابان شهید قندی غربی- پلاک 40
 
توجه نمایید به دلیل محدودیت ظرفیت از هر سازمان دو نفر از بخش کنترل و تضمین کیفیت و یک نفر از بخش مدیریت دانش میتوانند در این همایش شرکت کنند، ضمنا  اولویت با کسانی است که فرم ثبت نام زیر را سریعتر تکمیل و به آدرس زیر ارسال نمایند (لطفا در عنوان ایمیل عبارت  ثبت نام در کافه دانش کیفیت ذکر شود):